chudá směs při provozu na LPG, BRC, Fabia 1, 1.2HTP AZQ 47kw

chudá směs při provozu na LPG, BRC, Fabia 1, 1.2HTP AZQ 47kw

Příspěvekod 935Baby » sob 30. zář 2017 11:24:32

Ahoj všem,

již téměř jeden rok se trápím s problémem na moji Fabii 1 s motorem 1.2htp AZQ. Mám tam BRC LPG přestavbu: sekvenční vstřikovací systém (pro každý válec je jeden vstřikovač)

Aktualni zavada:
provoz na LPG
- silne chuda smes na volnobeh, pri zatezi udajne bohatost smesi ok. Velice casto pri popojizdeni po meste se mi rozsviti kontrolka "engine check" (grilovan kure) a v pameti zavat mam trvalou chybu chuda smes. Obcas se mi ta chyba objevi i pri jizde po dalnici v situaci, kdy lehce sundam nohu z plynu a opet pridam (tzv. prechodove stavy). Vozidlo hlasi chybu P0171 (trvala zavada, chuda smes)
provoz na benzin
- chuda smes na volnobeh, v pameti zavad je obcasna chyba chude smesi P0171, ale tato chyba tam naskoci vzdy jiz po kratke dobe jizdy
Muj názor:
- myslim si, ze jak v servisu napojili BRC ridici jednotku na tlakove cidlo co je umistene v sani, tak tim to cele naborili. A myslim si, ze i proto to hlasi chudou smes i pri provozu na benzin

Můj zásadní a hlavní dotaz zní:
A) má být BRC řídící jednotka přímo napojená na snímač tlaku sacího potrubí? A tím pádem si tahat za jízdy live data z motoru? Mam na mysli snimac tlaku co je na vozidle z vyroby (MAP sensor, co je z boku na sacim potrubi o bolasti na remenici vodni pumpy).
nebo
B) se má pro hodnotu tlaku použít kalibrační tlakové čidlo, které se zapojí pouze při kalibraci - prvotním nastavení plynové jednotky a následně se odpojí a plynova jednotka si taha data z mapy kterou si nacetla pri kalibraci?

Ptám se proto, ze mam dojem, ze od doby co mi zapojili to tlakové cidlo na plynovou jednotku, mam zapojeni varianta A), tak mi to zaclo hlasit tu chudou smes. Driv jsem najel ca 150 000km a nikdy mi to takhle casto chybu chude smesi nehlasilo.

Jezdim s autem do servisu Neptun Harfa, Praha a tam mi tvrdili, ze je lepsi aby si BRC plynova jednotka tahala live data z MAP cidla, ktere je ve vozidle z vyroby (tj. zpusob zapojeni A).

Předem moc děkuji všem za názory a připomínky.
Naposledy upravil 935Baby dne sob 30. zář 2017 11:46:08, celkově upraveno 1
935Baby
Nový uživatel
 
Příspěvky: 2
Registrován: sob 30. zář 2017 10:52:30

Re: chudá směs při provozu na LPG, BRC, Fabia 1, 1.2HTP AZQ

Příspěvekod 935Baby » sob 30. zář 2017 11:45:15

Jeste jsem zapomnel dodat, ze tam mam system pro ochranu ventilovych sedel. Tj. privstrik aditiva. Je to system od firmy Valveprotector. Varianta, kdy se aditivum privstrikuje primo pred LPG vstrikovaci listu, tzn. do hadice mezi vystupem z filtru plynne faze a vstrikovaci listou.
935Baby
Nový uživatel
 
Příspěvky: 2
Registrován: sob 30. zář 2017 10:52:30


Zpět na Provozní chyby - praxe

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron